شرح وظایف مدیر اداره حراست

محمد عباس زاده
مدیر اداره حراست
۱. صیانت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
۲. پایبندی به منشور اخلاقی حراست بر اساس سه رکن قانون، شرع و اخلاق.
۳. حفظ و صیانت از سرمایه های انسانی دانشکده با ایجاد محیطی آرام در رسیدن به اهداف چشم انداز توسعه دانشکده
۴. برنامهریزی، سازماندهی، نظارت و هدایت کلیه فعالیتها و اقدامات حراستی
۵. ارائه مشاوره و راهنمایی صیانتی مفید، مؤثر و به موقع به رئیس دانشکده و سایر مدیران ذیربط
۶. احراز صلاحیت اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده، جهت تصدی پستهای مدیریتی
۷. استقرار سیستم مناسب حفاظت فیزیکی و پرسنلی دانشکده
۸. ابلاغ دستورات حراستی به مؤسسات تابعه و واحدهای اداری با هماهنگی رئیس دانشکده
۹. معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح جهت رسیدگی به موارد تخلف با هماهنگی رئیس دانشکده
۱۰. راهاندازی دبیرخانه محرمانه و نظارت بر فعالیتهای آن
۱۱. تأمین امنیت کنفرانسها، جلسات، همایشها، اردوها، آزمونها و سایر موارد مشابه
۱۲. شناسایی عوامل و عناصر ایجاد کننده نارضایتی و پیشبینی و پیشگیری از تحرکات ضد امنیتی
۱۳. هماهنگی و ارتباط با سایر مراکز دانشکده ، حراست کلیه سازمانهای تابعه
۱۴. حفظ و حراست از اموال، داراییها، ساختمانها، تأسیسات، وسایل و تجهیزات دانشکده
۱۵. کنترل امور نگهبانی، انتظامی و پارکینگ
۱۶. تهیه طرحهای حفاظتی و صدور دستورالعملهای لازم جهت حفاظت از نحوه نگهداری سیستمهای سختافزاری و نرمافزاری با هماهنگی رئیس دانشکده
۱۷. کنترل بر عملکرد کلیه پرسنل در زمینه رعایت اصول حفاظت فناوری اطلاعات
۱۸. طبقهبندى اسناد و مدارک بر حسب درجهی اهمیت، حساسیت
۱۹. کنترل و نظارت بر حضور و اشتغال اتباع خارجی در محیط دانشکده بر اساس ضوابط مربوطه